Mijn archief
voor
studenten/docenten/onderzoekers
RITCS
E-COLLECTIES
LEES/READ
Luister/Listen
Online Sources of Dramatic Arts
RITCS-ARCHIEF
Over het archief
Werk indienen
Mijn archief
Opdracht aanmaken
OVER MOBO
Lenen & reserveren
Over ons
Permanente collecties
Theatertekstcollectie VTI/Kunstenpunt
Thuispagina
Inloggen
Filter
3 resultaten
Beste overeenkomst
Titel oplopend
Titel aflopend
Maker oplopend
Maker aflopend
Academiejaar oplopend
Academiejaar aflopend
20 items/page
50 items/page
100 items/page
Type >
Artistiek onderzoek
Genre >
Fantasie
Tag
Adventure (1)
België (1)
Brussel (1)
Draak (1)
Game (1)
Huishoudelijk geweld (1)
Vergeving (1)
Vluchten (1)
Zamonië (1)
fantasy (1)
handmade (1)
monster (1)
nvt (1)
puppet (1)
stop motion (1)
Maker
Beckers, Louise (1)
Remmler, Ayse (1)
Smet, Victor (1)
Opleiding/traject
Animatiefilm (1)
Montage (1)
Schrijven Regie Productie (1)
Traject
Bachelor 1 (1)
Bachelor 2 (1)
Bachelor 3 (1)
Type
Artistiek onderzoek (3)
Genre
Fantasie (3)
Drama (1)
Familie (1)
Fictie (1)
Kortfilm (1)
Opdracht
2020-21: IAO: Schrijven Regie Productie 1 AK1 SRP - Ba Audiovisuele Kunsten - Film (1)
2022-23: Artistiek-technisch Onderzoek 2 AK2 ANI - Ba in de Audiovisuele Kunsten (1)
Artistiek Onderzoek Montage 2019 (1)
Persoonsnaam
RITCS, School of Arts (2)
Beckers, Louise (1)
Beyens, Bert (1)
Ceyssens, Benjamin (1)
Cosyn, Calder (1)
Donkers, Rosanne (1)
Gregory, Stan (1)
Harutyunyan, Alen (1)
Jespers, Ruben (1)
Leysen, Ken (1)
Merckx, Micha (1)
RITCS (1)
Remmler, Ayse (1)
Remmler, Malte (1)
Reyniers, Jean-Baptiste (1)
Smet, Uschi (1)
Smet, Victor (1)
Spruyt, Sanne (1)
van Giel, Mark (1)
Academiejaar
2019-20 (1)
2020-21 (1)
2022-23 (1)
Type
Afbeelding (3)
Video (2)
Document (1)
Taal
Onbekend (2)
Nederlands (1)
De Catacomben van Boekheem
Remmler, Ayse
Montage
Bachelor 3
Artistiek onderzoek
2019-20
Cardboard Castle
Smet, Victor
Schrijven Regie Productie
Bachelor 1
Artistiek onderzoek
2020-21
Monsterpop
Beckers, Louise
Animatiefilm
Bachelor 2
Artistiek onderzoek
2022-23
Vorige
1
Volgende
Privacybeleid: Ons website maakt enkel gebruik van essentiële cookies.
© 2013-2022 RITCS | School of Arts. Royal Institute for Theatre, Cinema & Sound